piątek, 3 marca 2017

Kult Dzieci Zagłady - reszta lekko zepsutej bandy.

Udało się zrobić fotki do końca, więc bez rozbijania bandy na atomy pozwolę sobie wrzucić całą resztę (bo jeszcze do końca zgnije:) ).

Wtajemniczony



Akolici



Dodatkowy bohater, na wypadek gdyby któryś z kultystów zasłużył się dla sprawy:)




Opętany





No i na koniec, największa zgniła kupa mięsa w drużynie Ogr




I szybka sweet focia grupowa.


A obecnie, wtajemniczony pracuje nad wskrzeszeniem nadgniłego truchłą trolla, przytarganego przez akolitów, oby mu się to udało, będzie pasował do drużyny, ale wszystko zależy od łaski Nurgla. 

6 komentarzy:

  1. Na żywo prezentują się jeszcze lepiej. Miło, że postanowiłeś się pochwalić swoimi pracami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Postanowiłem dorzucić swoje trzy grosze. Może nie ma to wielkiego znaczenia, ale im nas więcej tym lepiej;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA klimatyczne modele! i malowanie także super. Nie wiem, czemu nie zauważyłem pojawienia się twojego bloga:) Nadrabiam już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, powoli się ludzie do niego dokopią. Jeszcze nie masz wielu rzeczy do nadrobienia:P Może z czasem dam radę tu coś więcej wrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja to widzę dopiero teraz?! Banda jest REWELACYJNA, bardzo podobają mi się wszelakie konwersje, kilka z nich mocno mnie zainspirowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie, no górnolotne to one nie są, ale dobrze, że inspirują, chaos daje fajne możliwości;-)

    OdpowiedzUsuń