piątek, 23 czerwca 2017

"W promieniach bezlitosnego, południowego słońca piaski zaczynają się ruszać..."


     Powoli zaczynam się zabierać za składanie bandy nieumarłych z Nehekhary, a prościej umarlaków pod dowództwem Księcia Grobowców. Jako że banda posiada w swoich szeregach sporą ilość Rojów, postanowiłem zrobić je od zera własnoręcznie ( z kupieniem też byłby problem bo w Warheimie roje maja podstawki 25 na 25 mm a nie standardowe 40 x 40 mm ;/ ). Podstawek też niestety nie miałem, ale te wyciąłem z cienkiej sklejki o takiej samej grubości jak standardowe podstawki, więc po pomalowaniu nie powinny się niczym różnić. Samą podstawkę urozmaiciłem resztkami korka, kamieniami i piaskiem, plus kilka resztek. Robaczki zrobiłem z GS-u, wyszło hmmm...


...śmiesznie, mam nadzieje że po pomalowaniu nie będą się prezentować o tak:


     No i przydałoby się wyrobić przed zbliżającym się turniejem Warheim FS a jeśli ktoś jest zainteresowany to poniżej plakat z info. 



     Jeśli macie jakieś fajne patenty na robienie insektów, robaków i innych paskud, podrzućcie link, chętnie podłapie patenty:) Pozdrawiam.







8 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się skorpiony i skorpeny :) Czekam na efekt malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pewnie trochę poczekasz, ale może uda mi się tą bandę ogarnąć w jakimś znośnym terminie, a nie jak zazwyczaj w nocy przed turniejem... :)

      Usuń
  2. Dobrze to zrobiłeś. Prawie słychać szum skrzydeł i szelest chityny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wbrew temu co myślałem, nie ma tego sporo w internecie, no chyba, że ja źle szukałem:P Zobaczymy jak wyjdzie, dziś doszły łuki więc jak poskładam szkielety to się też pochwale.

      Usuń
  3. Nie jest źle, malowaniem możesz z nich dużo wyciągnąć. Możesz dodać węże w sumie, bo łatwo i szybko się je robi a po pomalowaniu w jakiś wzór wyglądają całkiem fajnie. Sam coś takiego zrobiłem na jednej podstawce niedawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, masz jakieś foto jak ci wyszło?

      Usuń
  4. Fajnie, że zrobiłeś coś samodzielnie, i że tak dobrze wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, przynajmniej drugich takich nie spotkam na stole;)

      Usuń